Barcelona, een dag lang de transportnetwerkhoofdstad

WConnecta zal opnieuw belangrijke transportbedrijven uit Europa ontvangen op het grootste netwerkevenement in de sector

Barcelona/Brussel, 2 november 2021 - Het aftellen naar hét evenement voor vrachtvervoer in Europa is al begonnen. Over minder dan een maand ontmoeten de belangrijkste spelers in de sector elkaar tijdens de 11e editie van WConnecta

Na de door de pandemie veroorzaakte pauze van vorig jaar is WConnecta weer helemaal terug! De nieuwe editie zal op 12 november worden gehouden in Hotel Barceló Sants in Barcelona, maar deze keer in een exclusievere vorm om ervoor te zorgen dat alle gezondheidsprotocollen worden nageleefd.

Dit zegt Fabrice Douteaud, General Manager van de vrachtbeursdivisie van de Alpega Group, over het evenement:

"In een tijd waarin vrachtvervoer voor de moeilijke uitdaging staat om over te stappen op duurzame mobiliteit, is samenwerking tussen bedrijven meer dan ooit nodig om lege ritten dus de CO2-uitstoot te verminderen. Daarom is WConnecta de beste plek voor transporteurs om hun netwerk van contactpersonen uit te breiden en hun bedrijf op een nog duurzamere manier uit te laten groeien."

Transportprofessionals uit heel Europa zullen het evenement bijwonen met als doel het versterken van samenwerkingsverbanden en het vinden van partners om nieuwe zakelijke kansen te ontdekken met, via een innovatieve vorm van snelle interviews (Speed Networking) of met vooraf geplande privébijeenkomsten in Cargo Area

WConnecta is opnieuw een perfect moment om samen te komen voor de grootste transportbedrijven in Europa die deel uitmaken van de gemeenschap van vrachtbeurzen van de Alpega Group, waar Teleroute en Wtransnet bij horen.

Als u nog niet bent geregistreerd, is er nog tijd

Als u het evenement als pers wilt verslaan, kunt u contact met ons opnemen via deze link: https://www.wconnecta.com/en/contact/

TELEROUTE

TOGETHER FOR THE GOODS

Teleroute is de Europese vrachtbeurs-community voor wegtransport en biedt transportprofessionals voertuig- en vrachtaanbiedingen door vraag en aanbod voor zowel binnenlandse als internationale routes op elkaar af te stemmen.

Teleroute - naast Wtransnet en 123cargo - maakt deel uit van het vrachtbeursnetwerk van Alpega, een slimme gemeenschap van professionals op het gebied van wegtransport in Europa die ernaar streeft kostenefficiënte vrachtbeweging te bevorderen door middel van realtime samenwerking tussen de geverifieerde leden, en tegelijkertijd bedrijven te helpen hun CO2-voetafdruk te verkleinen en hun duurzaamheid te vergroten.

De Alpega Group is een toonaangevend, wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van logistieke software dat end-to-end oplossingen aanbiedt die aan alle transportbehoeften voldoen, inclusief transportbeheersystemen (TMS) en vrachtbeurzen.

Ga voor meer informatie naar https://teleroute.com.